宏浩翻譯 引用自http://news.sina.com.tw/article/20150526/14443406.html

大家早上好~~~

今天教大家如何回答換工作這種尷尬的問題唷!

以後再也不用擔心答不出來囉((欸!?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

面試中超萬贊回答:你怎麼總換工作(雙語)

  模板一丨關於職位

  The only reason is that I want a higher position. I』d like to have a job that is more dynamic and challenging. I want to work in a company where I can display my ability, and I hope to have an opportunity to develop my abilities。

  唯一的原因是我想要謀求更高的職位。我想要做更有活力和具有挑戰性的工作。 我想在能展示我能力的公司里工作,並且我希望有機會使我的能力得到發展。

  說法二丨關於公司規模

  In my first job, I worked in a small company where the division of labor was very clear,but I didn』t have much chance to enrich my experience. After I left there, I found a job in a larger company where I hoped to broaden my horizon, but unfortunately the economic crisis compelled my boss to close his business, so I had to leave my position。

  我的第一份工作是在一家分工明確的小公司內任職,但是沒有足夠的機會來豐富 我的經驗。離開那兒之後,我在一家稍大一些的公司里找到一份工作,我希望能在那裡開闊眼界,但是不幸的是,經濟危機使我的老闆不得不停止經營,所以我不得不離開。

  說法三丨關於發揮空間

  I have changed my job so frequently just because I have a higher goal for work. My former jobs made me see no chance for further advancement and I was not able to fully utilize my skills. I want to give full play to my skills in my work and broaden my knowledge by gaining different experiences。

  我如此頻繁地換工作,只是因為我有著更高層次的工作目標。我之前的工作都讓 我看不到前景,並且我也不能充分發揮我的能力。我想要在工作中充分地展示自己的 能力,也要通過獲得不同的經驗來擴展自己的知識。

  說法四丨關於薪水

  Because I want to find an ideal company that I really want to work for for a long period of time, and then I would settle down and make a long-term contribution. And I hope the company would offer me with a more reasonable salary for I have a family。

  因為我想找到一家我真的願意長期為之效勞的理想中的公司,然後我會安定下來, 並做出長久的貢獻。我也希望公司能給我提供較為合理的薪水,因為我要養家糊口。

(來源:滬江英語)



詳全文 面試中超萬贊回答:你怎麼總換工作(雙語)-生活消費新聞-新浪新聞中心 http://news.sina.com.tw/article/20150526/14443406.html

 

宏浩翻譯 引用自http://news.sina.com.tw/article/20150526/14443406.html

arrow
arrow
    全站熱搜

    宏浩翻譯 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()